Hur beställer man?

Om det är något ni undrar kontakta oss på info@paketeramera.se eller trycksaker@postorderpase.se

Nedan förklaras hur en beställning oftast går till.

  1. Välj den produkt ni vill köpa, storlek, antal mm. vid första beställning välj ja på ”Första beställning?” så uppdateras priset automatiskt. Vid en andra beställning välj nej och priset blir billigare då tryckplåt / kliché redan finns (Sparas ca 2 år)

  2. När ni beställt och betalat skickar ni in de ni vill ha tryckt på påsen gärna vektor-fil men går även bra med PDF och andra filer (vi hjälper er). Ni kan göra detta genom ”Ladda upp fil” eller mejla oss (se mejladresser i början av denna sida). Om ni inte vet vad en vektor-fil är kontakta oss så hjälper vi er.

  3. Berätta gärna hur ni vill ha ert tryck på påsen via mejl (porträtt eller landskap, centrerat, upprepande mm.)

  4. Nu börjar vi arbeta på er korrektur som ni får skickad till er på mejl för att godkänna innan vi börjar trycka era påsar. Här kan eventuella ändringar göras om ni t.ex vill flytta er loggan eller något annat. Se igenom dessa filer noga så storlek, färg, tryck mm stämmer med er beställning.

  5. När ni är nöjd godkänner ni korrekturen och tryckprocessen startas, efter godkännande kan ni inte göra några ändringar.

  6. Påsarna levereras till er efter uppskattad leveranstid.

Söker ni något annat t.ex handtag annan färg / storlek? Kontakta oss så hjälper vi er.